יום חמישי, 17 בינואר 2013

ממליצים ללון ב-Crowne Plaza Springfield, ספרינגפילד, אילינוי, ארצות הברית

ספרינגפילד, אילינוי, ארצות הברית, Crowne Plaza Springfield

Crowne Plaza Springfield

חופשה בCrowne Plaza Springfield מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מרווחים הצופים לנוף המרהיב של הבריכה והעיר, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר ספרינגפילד.

האורחים יכולים לרחוץ בבריכת שחייה, או להתעמל במועדון הכושר המאובזר. כחלק מהשרותים של המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. שרותים נוספים כוללים גם סאונה, מסלול גולף, חדר/י ישיבות , ועל מנת שתוכלו להישאר מעודכנים יש גם שרות של אינטרנט אל חוטי.

כל החדרים המודרניים של Crowne Plaza Springfield מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מכילים פינת קפה ותה, מקרר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את בית המחוקקים של אילינוי, בית דנה תומאס והאתר הלאומי ההיסטורי של בית המחוקקים הישן. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את ההאחוזה הנשיאותית של אילינוי, Korean War Veteran National Museum & Library וטרינזלי דריי גודס.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, מכונת קרח, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', סולריום, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, קומת מנהלים, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 232 ביקורות אורחים
מתוך 13 ביקורות על חדר האמבטיה, 12 אמרו שהוא היה די גדול
9 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 9 אמרו שהן היו די טובות
20 אורחים ציינו את האינטרנט בביקורתם, מתוכם 14 היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 27 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 34 ביקורות על גודל החדרים, 29 אמרו שהם היו גדולים
19 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 15 ימליצו לאכול בה

3000 South Dirksen Parkway, ספרינגפילד, אילינוי, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Crowne Plaza Springfield מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בCrowne Plaza Springfield עם hotels-seeker.com.

Crowne Plaza Springfield
ספרינגפילד
אילינוי, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה